Distanční vzdělávání pro učitele /
Konstruktivistické pojetí distančního vzdělávání umožňující učiteli, aby vedl studující k vytváření individuálního studijního programu zahrnujícího stanovování si vlastních edukačních cílů.
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | , , |
Médium: | E-kniha |
Jazyk: | Czech |
Vydáno: |
Brno :
Flow,
2015
|
Vydání: | 1. vydání |
On-line přístup: | Odkaz na plný text Obálka |
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
Shrnutí: | Konstruktivistické pojetí distančního vzdělávání umožňující učiteli, aby vedl studující k vytváření individuálního studijního programu zahrnujícího stanovování si vlastních edukačních cílů. |
---|---|
Fyzický popis: | 1 online zdroj (176 stran) : ilustrace |
Bibliografie: | Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy |
ISBN: | 978-80-905480-7-7 |