Obálka E-book preview:

PDF

ePub
Pro půjčování­ e-knih musí­te být přihlášeni.

Česká reklama : od pana Vajíčka po falešné soby /

Dějiny české reklamy se snaží zmapovat vývoj tuzemské reklamy a reklamních agentur u nás od počátků až do současnosti. Autor připomíná reklamy ze socialistického Československa i ty současné, aktuální. Nastiňuje vývoj a proměny reklamního trhu: kdo, jak a proč reklamy vytváří, jaké osobnosti a význa...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Krupka, Jaroslav, 1971-
Médium: E-kniha
Jazyk:Czech
Vydáno: Brno : BizBooks, 2012
Vydání:1. vyd.
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
Popis
Shrnutí:Dějiny české reklamy se snaží zmapovat vývoj tuzemské reklamy a reklamních agentur u nás od počátků až do současnosti. Autor připomíná reklamy ze socialistického Československa i ty současné, aktuální. Nastiňuje vývoj a proměny reklamního trhu: kdo, jak a proč reklamy vytváří, jaké osobnosti a významné mediální agentury stojí za úspěšnými reklamami. Text je proložen fotografiemi a okořeněn historkami či soukromými informacemi z prostředí reklamních agentur.
Zachycení vývoje českého reklamního trhu od dob socialismu až do současnosti.
Popis jednotky:Obsahuje rejstřík
Fyzický popis:264 s. : il. (převážně barev.), portréty, faksim. ; 25 cm
ISBN:978-80-265-0046-9